poniedziałek, 2 maja 2016

Trzy wylinki pod rząd :)



Obrodziło u mnie ostatnio wylinkami :) Wyliniały wszystkie niejadki, które pościły od ok. 3 tygodni. W kolejności były B. albopilosum, Ch. huahini oraz A. geniculata. Kędzior urósł naprawdę sporo (teraz jest chyba L9) i nabrał cech charakterystycznych dla tego gatunku – wyraźnie widać te jego kręcone włoski na odnóżach. Huahini też urósł (obecnie L6), choć u niego poszło to w nogi –zwiększyła mu się znacznie rozpiętość, natomiast samo ciałko raczej bez zmian. Natomiast pewien zawód sprawił mi samiec geniculaty, bo przyrostu praktycznie nie ma. Kupiłem w lutym parkę tego gatunku, obydwa po 2,5 DC. Samica miała u mnie jedną wylinkę, samiec łącznie z tą ostatnią – już dwie. I obydwa są co do rozmiaru praktycznie takie same jak na początku. Oczywiście wiem, że tempo wzrostu to może być osobnicza cecha lub zależeć od warunków, i najwyraźniej po prostu trafiły mi się po prostu takie wolno rosnące osobniki. Chyba taki już ich urok bo warunki raczej mają ok (temperatura ponad 24 stopnie i regularne obfite posiłki;))
Dobrze chociaż, że jak przystało na geniculaty, są żarłoczne (o ile akurat nie linieją), i ten fakt mi sporo rekompensuje:)    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz