sobota, 19 listopada 2016

Przeprowadzka B. vagans i H. gigas

Dziś przeprowadziłem dwa ptaszniki (B. vagans i G. gigas) do nowych, większych pojemników i przy okazji zrobiłem im parę fotek. Zwłaszcza temu drugiemu, bo rzadko go widuję, jak przystało na pająka podziemnego. Okazało się, że ma już ok 4 DC i nabrał wyglądu dość charakterystycznego dla swojego gatunku - tylne odnóża zauważalnie masywniejsze od pozostałych i stosunkowo smukły odwłok.  Obydwa ptaszniki na początku się trochę stawiały (vagans nawet bardziej), ale potem już były dość spokojne. vagans dość szybko schował się do przygotowanej norki (chyba mu się spodobała), zaś gigas długo i chętnie pozował, czego efekt można zobaczyć poniżej ;)
ps. dosłownie w tym momencie zauważyłem, że kędziorek mi wyliniał na L11, co mnie bardzo cieszy:) Trudno powiedzieć ile urósł, mam nadzieję, że sporo (dotąd miał tylko jakieś 4,5-5DC) Z kolei jakiś tydzień temu również na L11 wskoczyła parahybana, która ma już 7 DC. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz