sobota, 12 listopada 2016

Wieści z hodowli



Właśnie zrobiłem przeprowadzkę dwóch pająków z moczboxów do sosjerek. Są to H. sanguiniceps oraz domniemamy H. incei. Rzadko dotąd miałem okazji się im przyglądać, bo ten pierwszy to wariat, który rzuca się przy każdej okazji więc tylko go karmiłem i zaraz zamykałem. Przy bliższym przyjrzeniu się widać, że wygląda całkiem ładnie, szczególnie podoba mi się ten lekko opalizujący odwłok.  Z kolei pająk co do którego tożsamości nie byłem pewien, a którego podejrzewałem że jest to H. incei faktycznie wygląda na ten gatunek. Dotąd nie miałem jak mu się bliżej przyjrzeć, bo zrobił w swoim pojemniku istny labirynt z pajęczyny i podłoża i bardzo rzadko z niego wychodził.
Na koniec wspomnę, że tak jak podejrzewałem, samiec A. geniculata oraz L. parahybana wyliniały ostatnio. Dzięki temu ten ostatni znów dzierży palmę pierwszeństwa w mojej hodowli jak chodzi o wielkość, natomiast Gienek za bardzo nie urósł, jak mi się zdaje (no, może mu trochę poszło w odnóża, ciała ma jakieś 4,5-5 DC). 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz