piątek, 9 grudnia 2016

C. fasciatum - inwalida :(



Niestety, z moim samcem C. fasciatum nie jest dobrze :( Od ładnych paru miesięcy nic nie jadł, chudy był, ale się tym specjalnie nie przejmowałem, bo to dorosły samiec a takim się zdarza, że nie przyjmują w ogóle pokarmu po ostatniej wylince (inna sprawa, że pomiędzy przedostatnią a ostatnią też nic nie zjadł..). Teraz siedzi z podkurczonymi odnóżami i w jakiś niewytłumaczalny dla mnie sposób stracił jedną nogogłaszczkę. Myślałem, że to może kawałek wylinki, ale okazało się, że leżące „luzem” odnóże jest pełne, natomiast pająk go nie posiada. Żadnej karmówki w pojemniku nie ma (dbam by się  nic plątało), więc utrata odnóża jest dla mnie dość zagadkowa. Przecież sam sobie chyba nie odgryzł? Samo też raczej nie odpadło? Dziwna sprawa. Tak czy siak – mam teraz pająka inwalidę :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz