piątek, 24 czerwca 2016

Nowe maluchy



Wczoraj dotarły do mnie 4 nowe pajączki od kolegi Kava92 z forum arachnea.org :) Dwa z nich wygrałem w konkursie, dwa kolejne są w gratisie. Paczka trochę szła, ale na szczęście zwierzaki dotarły całe, zdrowe i w dobrej formie:)
Nowymi lokatorami w mojej hodowli są:
Holothele sanguiniceps – największy z nich wszystkich, niezły biegacz.  Od razu próbował nawiać, ale go złapałem ;) Potem się na szczęście trochę uspokoił.
Phlogiellus sp. Thailand – zwany też chyba Neochilobrachys (stara nazwa?) i jeśli ma zachowanie podobne do Chilobrachys, a czytałem że ma, to może okazać się niezłym wariatem ;)
Theraposidae sp. Villa Tunari – bardzo zagadkowy dla mnie pająk, nic o nim w sieci nie mogę znaleźć. Chyba w ogóle nie sklasyfikowany, nawet nie przyporządkowany do któregokolwiek rodzaju, skoro jest określony jako „Theraposidae”, czyli de facto.. „ptasznik” ;)
Brachypelma vagans – jako że to drugi okaz tego gatunku u mnie, będzie zwany vangansem mniejszym (albo młodszym;)) Już widać, że podobnie jak jego większy ziomek uwielbia siedzieć pod ziemią.
Do pełni szczęścia dostałem jeszcze porcję karmówki dla maluchów, więc ogólnie jest wypas :)
ps. niedługo potem sprawiłem sobie jeszcze jednego malucha, tym razem Avicularia avicularia L3. Fajny mały brzdąc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz